Pappa, snälla!

Pappa, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Att se dig ha så ont gör så ont inuti mig. Att veta att du inte ens orkar gå någon stans eller att du inte äns klarar av att köra bil gör så jälva ont. Du förstår inte, man är så hjälplös. Man vet inte alls vad man ska göra och det man gör är sånt du inte orkar att göra. Du kan inte ha din mobil på för då får du ont, du klarar inte av att höra om jobbet för då får du ont.
Som idag, du skulle gå till macken och klarade inte äns gå dit förns du får ont.

Varför måste man jobba? Jo, för att tjäna pengar och försörja sina barn som bara tigger och tigger, Och för att få dom tysta måste man jobba ihjäl sig. Resultatet blir att familjen hamnar i bråk hela tiden och stör dig iallt som man gör och att du ligger och har ont och kämpar för att klara en enkel jälva dag.

Fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback