Kvällens Äventyr

om en halv timme går min buss in till staden, där ska jag träffa isabelle johanna och elin. Vi ska då dra till berga, tyvärr så åker jag och isabelle tillbaka lika fort in till stan för att prata och fika. Jag har ingen lust att festa ikväll och jag hoppas att elin känner att jag inte sviker henne.

Idag har jag inte alls gjort mycket, fixat och trixat hela dagen. Har till och med haft ork att städa mitt rum, så nu är dt fint tycker jag!

min buss in till stan går ju snart så måste ner och käka ngt lite fort, ska nog värme maten från lunch. Anne värmer den visst nu så får skynda mig att skriva..

Aja, hade kul nu alla och ta dt lungt en lördag kväll! Ska bli mysigt att fika igen som gamla tider på steves med isabelle, gud vad mycket vi har att prata om kom vi på i telefonen förut. Kommer sitta där hela kvällen och svulla och fira att vi har blivit kompisar igen ska jag köpa en paket cigg vilket jag inte borde men känner att jag måste. jag och Isabelle har som tradition att röka när vi sitter på steves :D

Hejdå micron plinga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback