Gymmet

det blev inget pang pang utan jag kände att jag behövde komma igång lite med träningen igen, så jag gick ner till gymmet och skrev upp mig.Cyklade i en halv timme sen pumpa lite armar, då blev jag nöjd. Sitter här nu helt slutkörd i benen och ska nu gå ut och ta en macka och se på tv.

Jag försökte nyligen ändra själva designen på bloggen men förstod inte ett skit om vad och hur man skulle göra,jag får helt enkelt be Friberg att hjälpa mig!

Nu börjar jag få lite små panik här. Fick nyss höra att bosse min mätteknik lärare ska ha elsäkerhet med B- klassen så nu vet jag ju inte om vi har bosselektionen imorgon. Eftersom jag ska dra efter den till sjukhuset så känns det onödigt att bara gå på en lektion. Funderar starkt på att skita i den just nu, men vet inte!

Nu ringde madde och frågade om hon titta förbi, och det är klart att hon får det. Jag ska fråga om hon kan noppa mina ögonbryn... Och skulle förbi centrum först så då ska hon köpa lite bevita till mig =)

P.s Magnus Uggla - För kung och fosterland = Mycket bra =)

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback