Glamorous

Torsdag idag och dagen börjar med att jag kommer en kvart försent. men jälvar i mig vad det gick bra på matten idag, gjorde lixom 25 tal. Det är fan ngt stort! Sen bosse lektion som sög och sen mat sen engelska som också sög sen svenskan som jag fick dra hem på för jag jag inte hade ngt böcker! Och då lovade jag göra klart novellen tills imorgon och den försenade läxan MEN DET ÄR FAN BORTA. jag har letat i hela lägenheten men böckerna finns inte. Jag är ganska mosad imorgon!

Nu är isabelle i london och dom tog hennes tändare i tullen så hon hade cigg men ingen tändare, haha! Men fick ett sms precis att hon hittat en kille där som hon fick låna tändare av. haha! Fan saknar henne redan och pratade sist med henne igår. Ah! Hoppas hon shoppar sönder sig med alla hennes pengar. Och köper ngt till mig :D haha

Min syster är ganska jobbig. Hon ska på discko i morgon och vill vara fin, så hon lixom tvingar mig att komma hem till pappa för att fixa hennes hår, så jag tar mitt pick och pack och drar dit redan imorgon. Måste ta med mig alla saker till skolan, Fast anne kom och hämtade hälften förut för att hon skyssade min syster och hennes kompis till darin konseren som är ikväll. Hon fick det i julklapp!

Men iallfall imorgon så ska jag möta elvis på stationen och sedan åka hem med henne och leka lite med henne ett tag tills emil pemil dyker upp hos mig så vi kan snarka ihop! Får se vart det blir här eller där ? en bra fråga :D

Nu ska jag duscha, sedan packa ner allt till pappa.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback