Gårdagen

Pappa kom och hämta mig runt kvart i sex, syrrankom upp med mina legins och tyckte jag var bra som hade på Darin på högsta volymen. Sedan kom vi dit åt och kollade på melodifestivalen och åt gottesaker. När melodifestivalen var slut så gick jag och Lovisa till macken för att möta upp puckot för att åka tillbaka för att hämta syrran för att sen vi tre åka hem till oss för att se på film. Vi orkade inte vara kvar..

Syrran tyckte att bilresan var kul, haha! När vi kom hem gjorde vi iordning lite gottisaker och satte på kalle blomqvist. (Ägande bra) Fast dock somnade vi typ i soffan och det slutade med att vi gick upp och la oss i sängarna..

Syrran kunde inte sova så jag läste en saga för henne och sjöng. Det slutade med att både puckot och syrran kittlade ihjäl mig och sa att jag sjöng sämre än sämst. Tack för den ;P

Sen var ju puckot tvungen att åka hem, det var inget kul :( Men lite mys hann man ju alltid med !

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag vill åka in till ikea men det vill inte anne. sorligt faktistk!

Nej nej, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback