Gårdagen = bra

Gårdagen blev jätte bra, byggtimmen ägde allt och datan var vel sådär men annars var dagen jätte bra för min del!
Väntade i skolan för att få skyss av pappa hem. Vid sex kommer annes alla kompisar för att äta här och sedan in till stan för att bowla. jag och pappa bänkade upp oss i soffan med ostbågar och massor gott.. Djurgården gör mål efter bara några minuter och jag jublar som inget förr.. Sen så vände ju hela skiten och dt slutade med att jag blev tjurig och gömde mig under täcket. Syrran hade miljoner kompisar hemma med så dom bara skrattade åt mig, hehe! Kvällen slutade med iallfall att vid elva sätter jag och syrran på Lilla Jönsonligan på kollo, men evelina somnade och jag orkade inte se mer. så jag gick och la mig och drömde underbara drömmar.  Vaknade vid tio och gick in och la mig i syrrans säng som kollade på Bert. Me like <3 Sen så satte jag mig här och läser tidiningen. Jag visste att dt skulle komma ngt, och dt blev "krig" som oscar sa.. Stackars alla barn säger jag bara... Undrar hur dt ser ut på resecentrum idag alltså!

nej nej, nu ska jag gå ner och duscha och börja fixa mig, ska in till stan vid två för att träffa madde. Sen måste jag få tag i Johanna med.

Förresten ringde jag till friberg igår, dt kändes skönt att få skratta av sig så man gör med henne, men dt kändes ändå inte helt rätt.. Men har saknat att pratat med henne ngt otroligt och dt var skönt att få berätta ut allt..

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback