?

År blir till dagar å timmar blir till vänta
Jag vandrar in i dimman men jag slutar aldrig längta
Jag tar mina steg å letar upp en öde stig
Med stora tunga kliv Vill jag få ordning på mitt liv
Försöker vara lugn försöker vara sansad
Försöker ta mig upp men jag vågar inte chansa
Det finns en dag när alla försvinner från planet
Jag tar en dag i taget lever kvar i verkligheten
Vart ska man vända sig när hjärtat börjar svikta
Vad kommer hända när min smärta börja skicka
Signaler å bilder om livet efter döden
Jounaler å piller som river mina öden
Sitter ensam i mörket å stirrar upp i himmlen
Jag tänker tillbax på alla mina fina minnen
Det säger bara stopp å sen så finns det ingen återvändo
Livet det tar slut å sen så vet man inte vad som händer


Livet e slut nu lämnar jag allt
Livet e slut nu försvinner jag i höga vågor
Dagen tar med mig jag skickas iväg
Livet e slut nu lämnar jag mitt sinne kvar här
????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback