Duv och bank kaos

Glömde att berätta två höjdpunkter på dagen
Första:
När vi kommer till stan så blev jag ju helt förställd att det var så mycket sol ute så skulle gå och köpa mig ett par brillor. Går in på gränden för att ta ut pengar, men nej bara 500 sedlar.. Går vidare till bankomaten vid stadium, men nej bara 500 sedlar.. går vidare upp till trädgårdstorget, men nej bara 500 sedlar.. Går vidare upp till stora torget, men nej bara 500 sedlar. tar den andra bankomaten och Ja, 100 sedlar fanns. Blev en lång runda för en 100 lapp !

Andra:
Vi sitter nere vid Gyllen vid dom gröna bänkarna, helt plötsligt kommer miljoner duvor. Är vid våra fötter och vi viftar ich skriker och håller på. Och gud vad jag skattade, jisses alltså. Det var hur kul som helst, lixom alla bara kolla! Som sagt jag och issa är väldigt lätt roade :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback