Dagen efter

Gårdagen blev otroligt bra och jag är väldigt glad att jag följde med isabelle ut till askeby. Nu ska jag berätta hela historien för er läsare!

det börjar med att jag vaknar upp brevid emil vid elva av att pappa ringer, han är ju italen och allt var fina fisken med honom! sedan ringde isabelle eftersom vi skulle träna. Tog bussen in till stan vid ett och sedan blev det vandring till World Class, otroligt skönt var det! Sen gick vi till soloteket och skulle sola men isabelle orkade inte så jag solade bara..


Bussen hem gick fem i fyra och bussen in till stan igen gick tjugo i sex, jag hade jävligt bråttom, men jag klarade mig fint fint och jag hann med allt jag ville :) Träffar isabelle klockan sex, vi började dricka lite och jag köpte mig en korv för jag hade inte hunnit äta ngt på hela dagen.. Sedan kom bussen och vi blandade lite på bussen. Vi kommer fram till fridahs kompis marcus hem och började dricka mer och mer mer..


Vid åtta var jag helt borta och jag förstår inte alls vad jag har druckit för att vara så onykter. det kanske märks på inlägget jag skrev under ? haha pinsamt är det! Men iallfall så satt jag ute på altanen jätte länge och bara pratade en massa saker som jag inte äns själv fattade.. haha.


Helt plösligt hamnar alla i källaren typ, jag satt verkligen och garvade hela tiden. Sen fick jag skyss hem framåt tolv tiden, tidigt och kvällen gick så jäkla otroligt fort.. Kom hem vid ett somnade som en gris och vaknar såklart med en huvudvärk, så gick ner och tog ett stort glas mjölk fattar inte varför just mjölk haha! Vid sju redan!


Sen vid tre skyssade anne in mig  till stan för att jag och isabelle skulle träna igen.. Idag cyklade vi bara, säger bara en sak. Träna inte när man är bakis, allt känns så jobbigt.. Sen gick jag och solade, skönt! :)


Nu väntar jag på emil, har ätit massor god mat och är proppmätt! Ska även gå och duscha nu..


Hejdå
p.s pappa kommer hem i natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback