Beroende av harpan

Idag hade vi hjärt och lungräddning från 8:15 - 11:30.
Det var segt, men det roligare kom när vi skulle fixa en sakada och sedan se om vi lärt oss ngt om vad vi gjort under morgonen. Jag fick ett sår på fingret, det innehöll vax och lossas blod och det var super kul!

Idag lägger britta på ett jätte stort asgarv och det var kul det också. Men jag förstår inte fortfarande vad hon garvade åt. Jag och marit började tjaffsa på datan och jag skriker jälva leopard jävel till marit för att hennes lugg består av blonda fläckar. Men lie kul var det vel då!

Sen åkte jag hem med madde och hon följde med mig och tränade. Sen såg vi på tv och åt glass med min mamma. Sen så ville isabelle ringa till mig och det är ju klart att hon får det. Men felet ikväll var då att hon tvingade oss att prata i 65 minuter och det gjorde vi. Och gissa hur många vettiga saker vi sa under dom 65 minuter ? ehm, hmm typ inget ? haha

Imorgon är det studiedag och jag ska träna och sova!

Hur nöjd är jag ikväll att jag har fått en låt som jag har gått och blivit förälskad i som är bara 1 minut och 2 sekunder? Lixom bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback