9 mars

Idag på byggtimmen blev jag och tobbe klara med våran otroligt fina lågform. Efter rasten så skulle vi riva hela, vi har helt röda om händerna eftersom vi hade slagit som idioter för att få bort alla brädor, men otroligt kul var det!
Sen satt tobbe och anton och slog ut all spik i dom stora brädorna medans jag gick och slängde dom mindre brädorna...

Det var extremt kul på data rasten senare, då kommer murta och gänget upp från gallerian, då börjar murta leka med bananen han hade köpt. Det såg verkligen ut som att han hade stånd på riktigt. En lärare gick förbi och kollade helt hysteriskt, gud vad vi skrattade!

Nu sitter jag här och bänner en skiva med melodifetivalen låtar och syrran och pappa. Ska snart börja städa mitt rum, slänga en massa saker. För på påsklovet börjar jag och jörgen att göra om mitt rum, från topp till tå. eller golvet tar dom när jag har flyttat hemmifrån.

Ajuste, håret blev ganska snyggt ändå faktiskt. =)

Nej nej, annat är på gång. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback