7 mars

Igår fick vi reda på att vi skulle åka skridskor på idrotten, jag hatar att åka skridskor så jag sket i det. tänkte ta med mig kläder ändå så jag kunde gymma istället men igår svullnade mitt knä upp som inget förr och kunde knappt gå så vågade inte riktigt. Så drog till skolan och gjorde precis INGENTING. satt med ellenor från tio till kvart i ett då matten började, vi satt i peddan och kollade skolkatalogen typ hela tiden, hehe!

Sen vare matte och jag gjorde ett tal på en timme. Sen vare svenska dags då frågade oscar chans på mig och ja sa ja. Fast vi skojjade ju bara och anderas skrev en dikt till mig. den var sämst haha!

Nu sitter jag här och ska spela lite pang pang spel på xboxen snart..

Imorgon blire sjukhuset sen hem och fira bror som fyller 11 år. har köpt en present,hoppas han blir nöjd!

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback