14 mars

Dagen började med sovmorgon till tio, fast bussen går nio. Typiskt!

Har idrott som man blev så underbart svettig av, eller inte ? haha tråkigaste lektionen på länge alltså..
Sedan blev det dags för lunch sedan matte, det var lite kul satt typ hela lektionen och pratade med murta, lite småkul sådär.. sedan blev det svenska och det sööög!

Sen blev det en stan runda med Johanna, vi provade kläder och hade skojj!
Sedan vid fem mötte jag anne och vi gick och köpte mina jenas som jag lagt undan och sedan köpte vi en tröja med :) Tack!

Sen hämtade vi syrran på golfcentret och drog en MC.. Om tio minuter börjar det är :) Grey <3

Så jälva gött då, min helg börjar IDAG:D:D:D
Är ledig imorgon, och på fredag har jag ingen trä så anne ska sjukanmäla mig så gör jag lite data hemma, så jälva gött alltså :D

Imorgon kommer du igen och du ska sova här förhoppningsvis och vi ska vara barnvakt åt min syrra. haha

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback