13 mars

Dagen började med att kvart över åtta började elsäkerheten, teorin sög och jag höll på att somna många gånger. vid io blev det rast och efter rasten börjadedet praktiska, och det var kul. Vi var klara redan vid kvart över elva så vi fick gå.
Så britta jag och marit drog ner till stan för att vi hade hål timme till fem i tre.  Drog en kebed och glas och satt på stan ett bra tag. Sedan fem i tre var det dags för data och det var hur tråkigt som helst. Sen drog jag till resecentrum och väntade på bussen hem..

Sedan vid halv sju kom mysmongot och vi låg i min säng och hjälpte min syster med hennes prov om USA hon har på torsdag, gick underbart bra ? HAHA

Sen vid nio bar det dags till tvn med varma hallon och glass för att kolla på Scary movie 2... Dock somnade jag under ett kort tid men vaknade igen i mysmongots famn =)

Alltid lika svårt att se dig åka ifrån mig. Men på torsdag kommer du igen föhoppsningsvis..

Nu ska jag sova, godnatt

P.s nu är min pappa i italen hoppas han har det bra :)
Saknar honom redan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback