Ute kväll i ljungsbro...

När jocke hade kommit igår så tvingade han ner mig till ciao ciao för att han skulle tjocka med hans kompisar. Det var bara att cykla ner till ljungsbro, trevlig cykeltur annars ^^

Sedan satt vi där ett tag med henke och några.. sedan tvingade jag jocke att följa mig en bit hem, till malforsbron för att vara exakt!
Vi stod och pratade där i en och en halv timme. det var kallt men hur kul som helst.. Gick förbi alla möjliga olika personer och dom roligaste var killarna med gående cyklar.. Trodde jag jobbade på hemköp pågrund av mitt smile. haha!

kom hem runt kvart i ett. Då satt jag vid datorn och snackade ytterligare med jocke.. sedan vid halv två någon gång skulle jag kolla på tv men icke sa nicke. Somnade direkt. Och missade jockes sms! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback