Skräck film och skrattanttacker kväll

Vid sex ringde andy och sa att han var utanför. Drog ut mot berg och inväntade madde kamel och fegger som verkligen aldrig kom. Madde kamel och andy badade, jag och fegge satt mest och garvade åt folk som badade i det kalla vattnet.

Efter ett tag åkte vi hem och bilfärden hem var rolig, vi satt och sjöng på "ooh ooh vad är skönt o vara naken" om och om igen från berg till skäggetorp. Madde åkte med då och hon skrek verkligen. När vi kommer hem till andy så var alla sugna på kladdkaka och kamel som går livsmedel började baka. Medans hon bakade kollade vi på skräckfilm, den var super äklig.

När vi ätit den så får jag en jätte stor garvanttack och den slutar aldrig. Det var lite roligt. Sen gick jag och madde hem. Kom hem nu typ..

Ska lira lite kungen nu, det jag alltid gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback