Shoppdag

Jag har ingen feber längre, vilket är underbart!
Men är fortfarande otroligt förkyld, men ska ändå in till stan om ett litet tag!

För några dagar sedan hade jag en panik attack om vad jag skulle ha på mig när syrran slutar sexan och min avslutning. Pratade med pappa och fick pengar. Så idag är min ända lediga dag för att åka in till stan eftersom jag ska bort hela helgen och sen är det praon och sedan är det ju avslutning.

Så bussen går in till stan tjugo i elva tror jag, för klockan elva ska jag möta mimmi. Det ska bli roligt, för det var verkligen väldigt länge sedan jag gick på stan med pengar.

Nu måste jag gå och sminka mig för jag ska gå till bussen om 20 minuter.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback