Maddemupp på besök i ljungsbro

Det jag egentligen skulle berätta vad som kom på besök till mig för en liten stund sen..

Sitter vid datorn lyssnar på min underbara musik och anne säger att jag har besök. Då kommer madde upp för trappen och jag blir väldigt paff. Förstår bara inte vad hon gör ute i mina trakter men det visade sen att hon och andy och gänget hade varit och badat i berg och sedan ville kamel träffa sin syster som på 4 hus bort från mig så madde passade på att besöka mig.

Då ville jag med ut lite för att träffa andy så vi gick neråt mot andy för han stod lite längre ner på gatan för att han har köpt en lägenhet där som han ska flytta in i 1 augusti. Lätt att jag kommer vara hos honom varje dag. Passade även på att röka och det var inte gott pågrund av min dåliga hals men det var ändå gott på samma gång..

Nu ska jag se klart på fotbollen och grey tänkte jag, jag växlar mellan båda programmen lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback