Läs och njut #5

84331-71

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln:
ja, på morgonen och alltid efter ett toa besök
Gnälla: Ja
Skrika: På syskonen
Sova: För ofta
Ha ångest:  Alldeles för ofta.
Ta mediciner du inte borde ta: Nja
Vilja dö: Nej, inte just nu
Drömma mardrömmar: För ofta
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej, jag är mig själv
Klä dig i svart: Tänker aldrig på färgerna
Gå till kyrkan: hatar kyrkan
Gå i skolan: Ja, mycket ju tyvärr.
Röka: Ja
Ljuga: Ibland
Hata folk:  Det händer för mycket
Lita på folk: vissa

VEM :
Saknar du: Ante
Vill du döda: Ingen just nu
Rörde dig sist: Jens när han sa hejdå
Vill du slå: ingen
Vill du kittla: vet inte
Kramade du sist: Mamma igår
Vill du prata med: ante
Skrek du på sist: mamma
Vill du vara som: Ingen.
 Sårade dig sist: Säger jag inte
Vill du bli galet full med: Min pappa
Gjorde dig riktigt glad senast:ante
Fick du sms från senast: nicke
Ringde dig senast:  andt
Är vackrast på jorden: Ante
älskar du mest:  Pappa och mamma

HAR DU :
För många vänner:
  ja, normalt mycket
Förföljelsemani: va ?
Tvångstankar: ja
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: nej
Någon skada: nope
Färgat håret: För många gånger
Brutit några ben: Stukat handleden för många gånger och nästan brutit fingret
Några piercings: Nej, hatar nålar
Egen dator: Ja, 2
Bra självförtroende: nej
Kysst någon: ´Ja, för många där också
Köpt kondomer: Många gånger
Tagit nakenbilder: Oh, nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: Jodå
Varit kär: Ja
Dumpat någon: ja
Stulit någonting: Pengar från syskonen.
Lämnat landet: Ja.
Rymt hemifrån: Ja, när jag var liten
Tuttat eld på nått: Plastpåsar och en keps.
Gjort något olagligt: Jodå,

HUR :
Går du: Som en anka, tycker jag
Springer du: Normalt ?
Svarar du i telefonen: ja
Fördriver du tiden: Röker och pratar i telefonen
Mycket pengar har du: För lite
Tjänar du pengar: Studiebidrag och jobbpengar
Ofta bäddar du sängen: varje dag när jag är hos mamma
Ofta diskar du: aldrig (diskmaskin)
Många stör du dig på: För många
Ofta träffar du din familj: för mycket ( varje dag).

TROR DU :
Att du kommer bli något:
Målare
På gud: NeJ, usch
På rymdvarelser: Japp,
Att folk tycker om dig: det hoppas jag
På ett liv efter detta: Nej, vill till himelen till alla andra
Att fiskar kan tänka: Ja för fan!
Att du kommer leva länge: Ja . jag ska bli 120 år.

VÄLJ :
Katt eller hund: Hund
Vit eller svart: vit
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Sex eller kyssar: kyssar, men sex egentligen
Telefon eller internet: Internet
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: kan inte välja

Kommentarer
Postat av: Mattias

Och du hatar kyrkan varför? Omoget skrivet. Du känner inte oss. Vi gör mycket gott. kram

2007-11-01 @ 00:39:20

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback