Läs och njut #3

84331-69


Fester:

[ ] jag blir full på folköl

[/] jag har sex med flera (hur menar du då ?)

[X] jag röker

summa: 1,5


Självbild:

[ ] jag försöker vara normal

[ ] jag är yngre än sexton och äldre än tretton

[ ] jag tror att jag är tjugo

[X] jag blir kallad för fjortis fast jag själv inte är det

summa: 1


Beteende:

[X] jag lyssnar på musik som sjungs av remixade babyröster

[ ] jag bor på PA, lunar, apberget eller liknande hemsida

[ ] msn är så mycket bättre än att prata IRL

[X] jag är så hetero man kan vara

[X] men har hånglat med samma kön för att det var kul

[X] jag läser veckorevyn, solo eller någon liknande tidning

[/] jag kramar istället för att säga hej (inte ofta)

[/] jag kindpussar folk (bara på fyllan)

[ ] jag skriver jah istället för jag och använder annat lunarspråk

[ ] jag lyssnar på radio

[X] jag lever för mina vänner (vem gör inte?)

[X] skolan är inte viktig (Som när blev skolan viktig)

[X] jag läser (nästan) aldrig frivilligt

[] jag vet inte vad växthuseffekten är (ska man kunna det ?)

[] jag vet inte vilken världsdel Kambodja ligger i  (dålig i geografi)

[/] ett riktigt svårt val för mig är att välja mellan kläder på morgonen eller mellan två tvserier på kvällen

summa: 8.5


Kläder och stil: jag har/bär

[ ] en I <3 NY tröja fast jag inte varit i New York

[ ] foundation på läpparna (finns inget mer störande på fjortisar)

[ ] sveamössa

[ ] plagg som det står SSS på fast jag inte seglar

[ ] lånade kläder dagligen

[ ] en henry loyd jacka

[X] stora glasögon

[] fakeväska ?

[ ] jag funderar på att skaffa palestinasjal eftersom det verkar vara så trendigt

summa: 1

ta summan av allt gånger tre: 12 * 3 = 26

Så många procent är du fjortis:  26 %


Kommentarer
Postat av: britta

jag fick 9%


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback