Läs och njut #2

84331-68


STEG 1:
Namn: Alexandra
Födelsedatum: 21 April
Födelseplats: Linköping
Bor: Ljungsbro/Brunnby
Ögonfärg: brun gröna
Hårfärg: blond
Längd: 1.69
Skostorlek: 39/40
Civilstatus: singel
Höger eller vänsterhänt: höger
Stjärntecken:  Oxe
Kär: vet inte

STEG 2
Skor som du bar idag: Mina puma skor (Målarskor)
Dina svagheter: sover mycket ^^
Rädsla: Att jag ska dö
Målsättning: bli en bra målare

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Jag vill inte gå upp
När du somnar: Jag vill ha någon bredvid mig

Steg 4
Pepsi eller Coca Cola: coca cola
McDonalds eller Burger King: McDonalds
Adidas eller Nike: Nike
Lipton ice tea eller Nestea: Blää!
Choklad eller vanilj: choklad

STEG 5
Svär du: Alltid ^^
Sjunger du: Ja, väldigt mycket
Duschar du varje dag: Ja,
Gillar du skolan: Nej, verkligen inte!
Tror du på dig själv: Nej nej,
Kommer du överens med dina föräldrar: ibland

STEG 6:
Har du under den senaste månaden?
Druckit alkohol?: ja
Rökt?: Ja
Shoppat?: ja
Ätit en hel ask müsli: Blää
Ätit sushi?: nej
Stått på scen?: nej
Skejtat?: Nej
Bakat?: nej
Stulit något?: nej

STEG 7:
Har du någonsin?
Däckat eller varit jättefull? ja
Blivit kallad hora? ja
Blivit nerslagen?: nej

STEG 8:
I framtiden.
Namn på barn?: Molly och Elliot
Hur vill du dö?: snabbt
Vad vill du bli när du blir vuxen: Målare eller anläggare
STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Pappa
Antal CD-skivor du äger: Många ^^
Antal piercnings: Inga (tål inte nålar)
Antal tatueringar: Vill ha
Hur många gånger du varit med i tidningen: Vet jag inte..
Antal saker jag ångrar: Många saker ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback