Jag får också tycka....

Jag tycker att allt är fel i världen, och det blir jag mobbad för. Alla tycker olika och det är så det ska vara, hur skulle det vara om alla i hela världen tycker samma sak ? Jag tror helt ärligt att världen skulle gå under. Vilket den redan håller på att göra. Jag vågar knappt gå på stan själv, eller inte äns gå ut och röka förns jag tror att någon ska döda mig, eftersom man aldrig vet vad som kan hända i den här världen. Ett litet misstag kan göra så hela världen går under. Varför kan det inte vara som det var när man var liten, man behövde inte bry sig ett skit. Bara leka sova och äta. Jag behöver lika mycket kärlek jag fick då, jag behöver kärlek för att överleva. Det är oftast så, när man blir äldre försvinner kärleken från sina föräldrar helt. Man ska klara sig själv, men tänk om man inte gör det då ? Utan behöver samma gamla kärlek som förr. Jag vill inte bli stor, jag vill inte lära mig tvätta eller starta en diskmaskin eller lära mig att betala räkningar. Jag vill inte börja betala skatt (fast att man får tillbaka det nästan igen). Jag vill vara stor men ändå vara liten.
Usch, vad jag har konstiga tankar, men va fan! det är så och jag känner att jag bara är patetisk och skriver saker ingen ändå bryr sig om. Blää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback