Jag älskar dig pappa.

vaknar av sms imorse runt elva tiden, kunde inte somna om eftersom jag fick ett sms jag har väntat på sen i fredags. Slog en pling till personen och bestämde att jag skulle dra dit, men det gick inte eftersom det var gäster som skulle dit typiskt! Då sa anne att vi kunde dra in till ikea för att köpa det jag behöver. Det blev:
Shorts från jack and jones, En mjukis dress från Cubus, Strumpor och hotpants från Bikbok och sedan en keps från åhlens. Tack pappa. Sedan blev både jag och anne hungriga så det blev MC, TJOCKIS HELA BUNTEN!
Sedan hem till mamma.

Innan jag åkte fick jag reda på att pappa var så snäll och ville köpa detta bara för att han har sett att jag har varit glad denna vecka. har jag varit det ? Jag vet inte, det är inget jag har märkt. Men det är vel bra att han ser att det blir lite förändring.Tyvärr så hittade jag ingen bikini så ska in till stan ngn dag i veckan och kolla :)

Nu ska jag göra ngt annat än häcka här tänkte jag. ska se om madde vill ses ett tag. Ett bra tag sen man såg henne, eftersom hon har sitt nya gäng och sin nya bästis som alla andra. Patetiskt att jag alltid blir lämnad kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback