Fest

Det blev en gul klänning från gina och en grå tröj kläning från HM.. Skönt att avslutningens klädera är fixade. Det var väldigt varmt att gå på stan så stannade inte så länge eftersom jag märkte att febern började komma tillbaka. Så nu har jag druckit en massa vatten och tagit en ipren. För ikväll måste jag vara pigg, för ikväll blire myskväll hos andy. Eller det är rättaresagt fest men jag orkar inte bli full och onykter så blir bara några cider åt mig denna helg. Plus att jag också ska iväg och fiska hela dagen imorgon så måste vara på glatt humör inte bakis..

nu ska jag gå och mysa med min hund tosse. han är världens sötaste och snällaste hund

Kommentarer
Postat av: britta

andy i klassen?


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback