denna värld är grym...

Smärtan tar över mig totalt.. Idag orkade jag inte äns ta mig ur sängen, men pappa verkligen tvingade mig och sa att han skäms över att ha mig som dotter. Tack pappa, det värmde ju verkligen!
Men jag pallade mig upp eftersom jag var absolut tvungen.. Jag låg och grät hela morgonen tills jag klarade mig att ta mig upp... Jag orkar verkligen inte mer. det gör så ont. Allt gör ont, varje steg jag tar gör verkligen ont!

Fast att jag har min smärta pallade jag mig in till stan efter praon för att träffa jessica så gjorde jag det. Men sen tog det stop och det gjorde bara ondare för varje steg, min kropp skrek efter att jag bara skulle lägga mig ner och försvinna från allt...

Jag kan inte sluta tänka på hur du skulle kunna förvandla hela mitt liv till det bättre, men det kan du aldrig göra. Eftersom jag är en fjortis i dina ögon. Jag hatar mitt liv!

Declan Galbraith är nog den bästa artisten som finns, Och jag älskar hans röst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback