Bra dag :)

För ca en timme sedan fick jag reda på att jag har fått sommarjobb. Kommer tjäna 65 kr i timmen och ska jobba 16 dagar. Det blir ca 7 tusen, jag kommer bli rik! Kommer jobba 07:00 - 16:00 kommer bli jobbigt men va fan pengar är pengar och jag behöver väldigt mycket pengar just nu!

Anne blev så glad över att jag äntligen fick sommarjobb eftersom hon trodde att hon skulle bli ruinerad av mig i sommar. Så idag ska hon iväg och köpa busskort åt mig så jag kommer in till jobbet!

Men ikväll åker jag till mamma för jag har mina målarkläder där, och så ska jag ändå jobba i skäggetorp, med jens och kenntha igen. Jens blev jätte glad när han fick höra det. Och jag tror att det kommer bli kul att jobba dom här två veckorna.

Nu ska jag gå och fixa till mig och invänta lovisa.. Hon kommer hit idag :)

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback