Äkligt tråkig människa!

Mitt jobb suger ganska hårt, jag hatart rent utsagt! Min handledare vill ha sex med mig och klagar på det hela tiden. Den andra "fettberget" håller med och man inte ha längre än 30 minuters lunch rast för honom. Det suger! eftersom jag och jens brukar ha en timmes lunch och en timmes frukost ibland! Jag hoppas att det regnar massor imorgon så jag kan få vara på firman. Jag hatar att måla ute, bara massor av jälva svartingar och kollar på än när man sitter under deras balkong och målar. Eller så klagar dom att det har kommit lite färg på gräsmattan. Äkligt jobbigt! Nu är det bara 8 dagar kvar, sen den 27 kommer alla pengar förhoppsingvis. Jag behöver dom pengarna.

Nu ska jag ta mitt p-piller och fortsätta spela kungen och prata med en sötnos vid namn ante!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback