Ursäkta, pratar du om min dialekt ?

- Men sluta vara så nere!
- Den är inte nere.


Tillbringa sin tid med madde, elvis och anders är fan det som gör mig på topp just nu, eftersom min mamma gör mig otroligt deprimerad! och tiderna med dom består endast av roliga uttryck!

" Ska jag slicka på dig " eller " Ska jag spruta på dig " Och så roligt har elvis med ett sugrör!

Eller som när jag och madde idag var uppe på centrum för att köpa godis till OC maraton. Jag pratar i telefonen med anders för att planera kvällen och så skulle jag betala.

- Ursäkta, pratar du om min dialekt ? Eller är du bara dum ? Eller jaha du pratar i telefonen.
- Ah, nyaste tekniken förstår du.. man kan ha en öronsnäcka i örat och prata med en mic som man kan ha under tröjan. Tjena gamling!
han var max 25 år, Pang i huvudet!

Imorgon firar Jörgen och mamma 11 år som gifta, fan vad lång tid det har gått! Det ska jag fira med att dricka med elvis och några. Fint fint!

eller som när madde kollade på Romper Stomper första gången!

- Men vad fan davey döda inte din bästa vän för en jälva hora, jag blir tokig jälva hora. SLUTA DÖDA MIN SNYGGING!
Madde fick helt enkelt utbrott!

Eller något annat roligt!
- Okej alex, vilket är din favoritscen i Romper Stomper ? (Anders)
- Ja, det är ju självklart när det är bråket på resturangen, eftersom det är bra musik då!  och sen är davey och den andra snygging så snygg då! (Jag)
- Fan, jag skulle gissa på när Hando tar Gabe Bakifrån!  (Madde)
- Ja, jag med! (Anders)

ja, vad ska man säga! Ibland är livet bra, fast inte helt! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback