Tråkfredag nr 1

Öland på måndag och isabelle kommer ner på torsdag. Jag längtar redan. Vi ska ha så otroligt kul där nere, och nu håller vi tummarna att anders drar ner till öland nästa vecka också. Så det kan bli lite partaj..

Gjorde även inköp för att klara mig i ca 2 veckor. 3 paket cigg borde vel räcka ? Annars får anders ta med sig.

Imorgon blir det också inköp av nya shorts, sedan hemfärd till pappsen och sedan in till stan igen för att mysa med Bella och Maria. Köpte ju allt lite Alkohol idag!

Har otroligt tråkig ikväll. men kina mat satt otroligt fejnt i magen förut!
Lite tråk att anders är nere i kisa på sitt land och gräver åt sin far sin! Eftersom jag saknar honom!

hade jag varit smart nog att fråga om jag fick ta en falska sprit av anders så hade jag fått det. Dum jag är! men vi får hoppas att jag åker hem till honom innan jag åker till öland så kan jag ta en flaska. han är för snäll han!

Nej nej, nu ska jag nog ta en smoke och se på tv. Eller jag sätter nog på en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback