Tjejorna <3

Igår blev det fika med tjejorna, det var hur kul och mysigt! Pratade om allt möjligt och har verkligen saknat dom. Senare vid halv nio blev det att ta bussen ut till ekholmen för att börja festa! Där var kylen full av sprit, öl och cider! började lite smått, efter ett tag kom jag på att jag inte hade något att blanda spriten med så jag och mimmi tog våra skor och gick till macken för att köpa läsk, påvägen hem blev vi hungrigaa och drog till pizzerian, där blev vi uppraggade av skit äkliga killar och killen som jobbade kollade som fan, blä! Drog hem till anders och åt började dricka mer, vid elva drog emelie maria och madde för att ta sista bussen hem, då var det bara jag anders tysken mimmi och jenny tror jag hon hette (Väldigt trevlig och söt tjej) Senare drog jenny och tysken, då var det bara jag anders och mimmi kvar, vi satte på scream och började dricka mer! Vid två gick vi och la oss, och jag var helt jälva däckad, somnade senare vid fyra som vanligt efter lite Rajtantajtan (A) . Blir väckt vid sju av mimmi, usch vad jobbigt det var att gå upp ur sängen, hade sådan huvudvärk! Hon skulle åka hem för hon hade spytt och grejjor! Gick och la mig och vaknar senare vid elva igen, äter frukost i lugn och ro medans anders berättade massor roliga historier! Sen skyssade han mig vid halv ett. Tycker mycket om att vara med den grabben, helt perfect ;)
Nu snart ska jag gå till bussen för att gå på stan med natta, ska försöka hitta en väska och ett par skor tänkte jag!

Nej nej, det var gårdagen. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback