Stan dag!

Idag blev det stan med friberg, och idag blev det inköp av shortsmjukisbyxor, skor, halsband och armband och ett linne! Isabelle inköp lista blev lite värre faktistk! Ett par jeans, tre linnen/tröjor, 2 par skor, blekningsmedel till tänderna sen tror jag inte var något mer. hehe!
kom också fram till att hon har gjort av med 10 tusen på en månad till kläder och jag har gjort av med 2 tusen till kläder på mindre än en vecka.. har mycket stor ångest faktiskt! men men pengar är pengar och dom är till för att slösas bort :D

Nu är jag nyligen hem kommen, efter stanrundan blev det hem till robbans kompis för att se på film, men blev senare allsång på skanske, mycket uppskattat från min del som sjöng lika bra som alltid (Säger vi)
Efter det drog vi där ifrån för att träffa på anders och tysken på stan. (Det blir inte samma sak om man säger tysken riktiga namn som är då tobbe, han kallas alltså tysken för att han kommer från tyskland! )
Stod med dom i några minuter sen drog dom till sina öl som stod och väntade på uteserveringen på stora torget. Jag och isabelle fortsatte våran lilla promenad upp dit också och inväntade robin. Sedan ner till resecentrum. Blev lite magont där nån halvtimme, men det fixade upp sig efter några samtal med muppen och andy!

Imorgon blir det skännige marknad med anders tysken och isabelle! Det ser jag fram emot. Sist jag var där var nog i fyran eller femman.. haha^^ men men måste ställa klockan för anders kommer och hämtar upp mig redan vid halv ett. Tidigt för mig del eftersom det är knäppt tyst tills pappa kommer hem efter jobbet så sover som en stock! hihi!

men men ska göra annat nu, typ som att städa mitt rum, anne ville att det skulle vara fint när dom kom hem imorgon, haha! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback