snurreflätt och tågvärden!

Nu ska jag berätta hela helgen äventyr! Luta er tillbaka och njut!

Fredag: Åkte in för att träffa isabelle och Jessica. satt på steves och fikade och hade det mycket mysigt! Tyckte jag iallafall. Robin kom ett tag, senare sandra och två till. Det blev fort kallt och vi drog till isabelles och jessicas hemliga grotta! Denvar mysig! David kom också, isabelle ragg! (Bli inte sur nu isabelle). Senare drog vi på fest hos jocke, men innan hittade vi en super full andy som senare fick prata med polisen! Iallfall så drog vi till jocke. Där var det folk, men inte så mycket röj, men eftersom jag hittade en cider i min väska drack jag upp den, och kände att jag ville ha mer. Jag var verkligen inte beredd på att dricka denna kväll, men va fan fest är fest! Drack upp Isabelles alla 7.0 hon köpt!  Jag och isabelle var hur busiga som helst. Hon sprang ut i strumpor och jag barfota! Isabelle klättrade upp på ett tak och jag vågade inte! (Höjdrädd) senare hade hon problem med att komma ner och jag började blöda på stortån. Sedan satte vi oss utanför jockes port och rökte, då kom jessica och jocke. Jocke skulle följa jessica till bussen. Vi stolliga som vi är sprang efter av utan ngn ANDLEDNING! Fick håll direkt när vi sprang! Kom upp och kvällen slutar med att jag och isabelle ligger och försöker göra nya sexställningar. Jocke måste ha tyckt att vi var dumma i huvudet! Men iallfall drog hem med halv två bussen och det ville inte dom andra. Men kände att jag var tvungen. Förlåt!
Lördag: Börjar med att mamma väcker mig runt nio och säger att jag ska skynda mig, eftersom vi skulle till mormor och morfar, det var helt okej. Men var så trött att jag somnade i soffan medans jag och min bror kollade på Barbie´s dagbok. HAHA!
Sedan hem fort och göra sig i ordning för att träffa isabelle halv tio. FESTEN HAR BÖRJAT! Drog in till stan, satt coh häckade och kom senare fram till att vi skulle käka kebab och det gjorde vi. Kom fram en kille och sa att jag var en djävul och isabelle en ängel. och han frågade även om han såg ut som en bög. haha! Förresten jobbade min grabb med! :) BROSCHAN! Senare drog vi hem till andy för att tatta lite martini av honom, vilket vi gjorde. Tog senare 1 bussen in till stan och fortsatta att dricka mer och mer och mer. Helt plötsligt börjar det att regna och vi sätter och i en gränd och röker och dricker. Robin kom förb med! Sedan blev det raggning. Många puddigar. Och isabelle såg ut som snurrefllätt och jag som en tågvärd. TACK FÖR DEN KILLAR! Sedan döck det upp två killar, och vi följde med på efterfest och då var klockan kvart över fyra! Kommer dit och dricker mer. Får något otroligt ont i magen och det slutar med att ingen av oss sover och vid fem kom det massor av folk men folket stack igen och lämnade två kvar. Iallfall så hittade jag en snäll kille som hette anders han följde med mig och isabelle när vi skulle käka frukost på mc vid tjugo över nio! Sedan kunde jag inte åka hem så tidigt så jag följde med honom hem. Vi Käkade glass och pratade och lyssnade på något otroligt dålig musik, USch! Sedan vid ett skyssade han hem mig. Nu är jag bakis och jag är så jälva trött!

Nej nej, det var min helg. Nu ska jag packa klart och sätta på bra musik. HEJDÅ

P.s jag älskar dig isabelle maria friberg, min bästa vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback