Plankor och regn

Idag var jag på firman och målade 200 plankor, färgen var så ful. Blev äklad av den! Sedan blev vi klara till halv ett och då fick vi dra en halv timmes lunch och sedan dra vidare till skäggetorp, för att skrapa. Skrapade en balkong sen la vi ner det och målade två balkonger istället.
jag diggar snickarna, dom som gör jobbet innan oss. Idag gick lasse runt och la alltså världens rapar, jag brukar kunna rapa hägt och killigt, men han var. Oh fy fan! rakt ut också, skämdes inte ett dugg! Haha! Och jonas är bara rolig med sina kommentarer. Kommer sakna dom mycket, eftersom min sista dag imorgon. Det är de ända jag kommer att sakna!

Imorgon blir det att jobba, ska först till firman och hämta virket vi målade idag. Sedan blir det att måla om det inte regnar! Men jag hoppas att det regnar för jag vill inte vara i skäggetorp!

Efter det blir det hem, duscha göra sig iordning och sedan in till stan med isabelle för att senare ta bussen till ekholmen för att åka till anders för att festa lite!

nej nej, rök dags! Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback