Öland 2007, Avklarat!

Måndag:Kommer dit runt 3 efter en rolig bilresa! Fixar platser och fixar upp tälten och går och tar ett dopp i det blå som var otorligt varmt! Första kvällen var otroligt lugn, drog en pizza på resturang och hade det trevligt! somnade runt ett sedan på natten. Tisdag: Inte alls lika fint väder, men sol fanns på himelen så på beachen var man allt! Gick även runt i affärerna som fanns där vi bodde och det blev inköp av en ölhjälm och snusktärningar. Kvällen blev lugn då med..Onsdag: Det var inte topp väder och ingen hade lust att gå ner till stranden varken jag eller isabelle så vi satt  i tälten hela morgonen och sedan kommer anne och säger att vi kan gå in till Borgholm. Vilket vi gör och dit var det 4 km så vi kände oss otroligt duktiga. När vi kommer hem var vi helt slut i benen och bestämmer oss för att idag ska det festast! Träffar på en norsk som bjuder ner oss till läger eld, mycket mysigt! Drar ner dit vid elva tolv. Där var det otroligt kul, Öl dit och öl hit. Badade naken med en norsk som hade borat string på sig, (Dom var spy gröna).Satt och pratade med en jätte söt dansk hela natten, pissevamt och ignoe är dom ord han lärde mig! Gick från stranden runt fyra på morgonen och då höll solen på att gå upp! Drog till deras tält men där fick vi inte stanna länge för då kom ordningsvakten och vi blev tviingade att gå till vårat! Mycket lyckad kväll! Torsdag: Vaknar upp med baksmälla runt tolv, hela gänget vi åkte med fattade direkt var som var fel! Isabelle la sig på gräset med sin madrass och sov medans jag spelade game boy. Märkte sedan på kvällen att jag hade feber, inge bra! Drog även lite filmen på kvällen... Somnar otroligt tidigt! Fredag: fortfarande seg sedan gårdagen och låg kvar uppe i tältet tills anne hämtade oss, Drog ner till stranden och där blev jag sminkad och fotograferad. Dock verkligen inga bra bilder! Efter det blev det otroligt fint väder så vi la oss på stranden och solaade hela dagen. Märktes på kvällen hur rööd man var, Inge kul! Bränt näsan och har ringar runt ögonen. Kvällen blev hetsig! Kom fram ett par fulla killar som ville att vi skulle följa med att festa, jag kände inte direkt någon pepp men det gjorde bella. Följde med till deras kamping men där var vi inte kvar länge eftersom ordningsvakten kom igen! Typiskt!  Drog hem och sov i stället! Lördag: Vaknar runt åtta och ser på mobilen att jag har 4 missade samtal från anders och ett nytt sms. Läser smset och där står det att mamma är på sjukhuset! Får damp och väcker isabelle och kollar om bilen är hemma. Det var den och tror att hon har kommit hem, Går på toa tar min morgon cigg och går och lägger mig. En halv timme senare kommer syrran in och gråter. Då ligger Anne kvar på akuten i Kalmar. Hon åkte ambulans in. Hon hade ont i magen! Ingen av oss visste något hur det var med henne, Drog in till borgholm för att kolla lite, Syrran gick runt och grät hela Stanrundan! Sedan efter hemfärden drog Pappa och syrran in till kalmar med kläder. När dom kom hem drog vi ner mitt och isabelles tält så alla sov i det stora tältet istället! Somnade ganska tidigt! Men träffade på ett par linköpingsbor på kvällen som var mycket trevliga :) Söndag: Gick upp runt halv nio för att börja packa ihop. När vi inte hade mycket kvar att packa ner i bilen så hittade jag våran fina myggelsmällare, frågar pappa om det gör ont och han säger nej och så klart så ska jag prova och blir så rädd att jag börjar att gråta som fan! Skricker fuck och alla kollade på mig. det var lite små roligt! Men men iallfall så kom vi iväg runt elva och kom till sjukhuset i kalmar runt halv tolv! Hälsade på anne och hon hade ont! Kunde dock inte stanna för hon skulle röngtas klockan tolv! Åker hem utan henne. Sov hela bilresan, eller efter ett tag så väcker evelina mig och säger att mamma kommer hem! Så nu sitter hon i kalmar och väntar på sina föäldrar som ska komma och hämta henne!

Nu ska jag nog gå ner och hämta upp min väska och så!
Jag saknar dig, men snart får jag träffa dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback