Åska, blixt och ösregn!

Tio i tre gick bussen till staden för att träffa Nathalie, Väl när jag gick till bussen börjar det att verkligen hagla ner regn från himelen och började mycket fortare. När jag kom fram till busshållsplatsen var jag så blöt som om jag hade hoppat i med kläderna på i en sjö! Ser en blixt och sedan märker hur det åskar, höjer volymen och börjar att skaka i hela kroppen. Ser en till blixt och höll på att svimma så det var bara att sätta sig ner. Bussen kommer och jag var ju tvungen att ställa mig upp. Ser en blixt precis innan bussen kom och då känner jag åskan bullrar fast jag hade högsta volymen i öronen och en dunk låt som slår allt! Märke mullret i magen och var helt förstörd. Väl på bussen satt jag och skakade och kunde svimma vilken sekund som helst! Jag vill bara hem och lägga mig i sängen och gråta!

Jag är något otroligt rädd för åska och blixt, det är något makalöst. Jag kan svimma av att jag är så rädd! Hatart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback