Älskade bästis!

Någon som jag har saknat under veckan på öland är madde, träffade henne idag vilket jag inte gjort på över en vecka! Vi pratade massor av skit och det kändes otroligt fint att berätta allt under veckans gång. Hon är en tjej som aldrig kommer att försvinna från mitt hjärta!

men som sagt kom precis ut från duschen och ska snart gå och klä på mig, ska  trots allt bara skriva klart denna blogg. Usch vad jag bloggar egentligen, borde nog lugna ner mig lite. hehe!
Men men idag blir det att slagga i Ekholmen hos anders, det ser vi fram emot. Sedan imorgon blir det stan runda, ska shoppa hur mycket som helst! Får ju trots in min lön imorgon på kontot. Jippie!

Anders det kommer ordna sig med din mormor, jag vet det! Var inte ledsen.

Nej nej, ska nog fixa klart! Anders kan ju ringa vilken sekund som helst och säger att han kommer och hämtar mig!

Jaaharraaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback