SISTA RÖKDAGEN

idag har jag spelat bowling och gått på stan..
Jag gjorde en strike det försa jag gjorde när vi började, några gånger senare tappade jag klotet när jag skulle köra iväg det. och då var det även det lättaste klotet, för jag harväldigt små fingrar så åtta är lagom för mig medans alla andra har typ 11 ! PINSAMT menj ag vann mellan britta mig och marit, britta fick bara 99 p på tre serier. men hon var bra tycker jag ändå :D

sen gick jag på stan med lovisa, det var roligt!
Jag köpte min efterlängtade väska, sen en randig tröja, en vit thisrt med en guldig döskalle, ett vitt linne, en röd tröja utan armar... sen drog jag en kebad och rökte min allra sista cigg. med isabelle, hon kom in till stan..  tror det blir min sista. kommer nog få bakslag någon dag. men för alla som läser, jag lär ha ett jälva humör några veckor framöver. Men ska jag göra det bästa av det!

Jag tror helt seriöst att jag gillar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback