Mina tårar blir till blod

Just nu känns det som om jag skulle må mycket bättre om jag lekte lite fjortis. Jag vill så jätte gärna men ändå inte. Det är en skön känsla en mycket mycket skön känsla. Men nej, jag ska inte. Jag gör så många personer besvikna. Som vilka egentligen ?Nej men ärligt vad är detta för jälva liv ? ja orkar inte må här mer,som jag har sagt förut för varje dag som går mår jag sämre.
pappa, hur tror du det känns att komma i andra hand ? Vet du hur mycket du krossar mitt hjärta. Du lovade, lovade med hela ditt hjärta att vi skulle göra något i år. men NEJ, det ska vi inte göra. Inte ett jälva skit ska vi göra. För du är så jälva feg ditt jälva fitthål. Alltså ärligt jag skulle fan kunna döda dig, döda min egna pappa. Fuck you. Både du och anne lovade att göra något med mig, bara för att ni GLÖMDE mig hemma i sommras när ni åkte till italien. Idioter. Sen lovade ni att vi skulle göra något när ni kom hem. Vad gjorde vi ÅKTE BÅT. kul sommar. fitthuvun! Jag hatar er. Men ändå bor jag hos er. IDIOTER!

n ska jag ut och röka och gå ut med hundarna. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback