Lördagens festande!

Lördagen var mycket bra, träffade elin & Jossan på hemköp och även Tove (sixten), Drog vidare till Steve´s och beställde Choklad och kaffe som vi spetsade, ( jälva bra ) Sen kom Lucifer (Isabelle) och även madde. Vodkan kom fram lite då och då, senare vidare till Jens, där körde vi ölspelet, jag drack vodka istället för öl. (MES) . Drog därifrån, fortsätte till stan, det tog nog oss ca 1 timme att komma in till stan från resecentrum, (inte normalt) Vi hittade även en lokal med massor gamlingar som dansade bugg och vals och grejjor, och såklart stack vi in och dansade. Drog lika fort för det rycktades om att dom ringt polisen. (haha,och vi sprang :) ) Jag satt jätte konstigt vid ålhens, (Pinsamt) Lucifer slog i huvudet när hon ramlade ihop. Jag kissade utanför ungdomsmottagningen och isabelle spydde (BLÄÄ) Jag kom hem vid tolv. Då satt jag och snackade sex på msn, (PINSAMTIGÅR) jag somnade även med halva kroppen utanför sängen och den andra delen i sängen, Förstår inte hur ?
Och vaknade senare några timmar med en huvudvärk. (USCHFÖRBAKSMÄLLA)

Idag började vi skolan (HATA) , Jag kom i en jätte dålig grupp, (Bygg) , eller ganska iallfall (HAHA) , och vi ska måla om omklädningsrummen nere i TC. Tur att jag har Andersson (minvän) .

Idag har jag varit i stan och träffat isabelle och Sebastian. Vi fikade och pratade om allt möjligt. Nu ska jag nog gå till sängen, för jag är aptrött! Sov morgon imorgon förövrigt!

Som bert säger. Tack och hej leverpastej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback