Jälva vinter

jag hatar vintern, den suger ren jälva kuk. jag vet att jag inte har någon kuk men det låter så himla bra att säga. "Skynda, jag fryser kuken av mig" men marit säger att det låter knas..

Jag ska ut i snön ikväll med madde om jag orkar, hon är på bio nu. vi hade jätte kul igår. Vi kaste snöbollar på killarnas fönster i idrottsalen. Det var massor där inne. Sen träffade vi på micke och gänget dom var ute och åkte moppe. sen gick jag hem runt tio och kollade på tv. Det var kul!

jag har nog blivit beroende av en sak, jag tänker faktiskt inte säga vad men jag tror iallfall att isabelle friberg vet. funderar på att ringa henn. men jag orkar inte. lat jag är egentligen. jag ska nog ut och röka istället..!

Du får mig på ett sånt bra humör, att prata med dig ger mig ett leende på läpprna..
Så får a egentligen ite skriva men jagkände att jag var tcungen sådär. tönt jag är!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback