JÄLVA FITTA

jag vet att jag inte är den perfekta syster, förlåt för det!
Men idag var det droppen, jag hatar dig. Jag tänker aldrig mer prata med dig, och jag skiter i vad pappa säger för du är verkligen dum i huvudet. Och jag är inte den ända som tycker det. jag tror inte du förstår hur många det är som tycker det. Jag hatar dig mest i hela världen. Någon dag kommer jag ge igen, och jag skiter hur mycket skit jag får. Jag skulle just nu faktiskt kunna döda dig. jag hoppas att den här familjen skils åt och aldrig mer träffas. Fast det skulle ju aldrig inträffa för du pappa verkligen ÄLSKAR ju anne, håll käften, för allt är så jälva fel. Det ända ni gör är bråkar, du bara ligger i soffan för inte ett skit. Vad är det för pappa ? jag vet inte, men jag vet att om hon försvinner kommer du bli en bättre pappa. Hon förstör dig helt och hållet. Varför kan du inte inse det ? Idiot!
jag var på så bra humör för några timmar sen, har haft det bra hos anna, jätte kul. och sen driekt när jag kommer hem säger det BOOM och helvetet är lös! Fuck jag hatar verkligen den här familjen. usch!
Egenlitgen varför är jag här ? jag vet faktisktinte, jag är ju inte välkommen här..
JAG HATAR ALLT,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback