gårdagens festande

Hur ska jag beskriva gårdagen ? Gårdagen var både lyckad och misslyckad. Jag rökte vatten pipa och det var jätte gott faktiskt, jag smakade på massor konstiga drinkar. Jag träffade även än där som går på ljunkan i tvåan på bygg på måleri och han heter Hall i efternamn precis som jag, lite så koolt sådär faktiskt! Sedan vet jag inte vad som hände, helt plötsligt var alla just jag var och filmade och tog kort, jag berättar inte mer. Pinsamt var det, yrade sen runt i borensberg som en illver och frös sönder mina fötter. men jag hade kul ändå. jag kom hem halv tre okså då somnade jag med kläderna på. haha

Idag har jag varit hos farmor och farfar och firat farfar, det var lite småroligt. Min släkt på pappas sida är inte ritkigt friska i allfal ;P . Men nu sitter jag här hos mamma, ska bädda ner mig i min säng och äta choklad och dricka läsk och kolla på oc.. Tänk om du kunde legat bredvid, fast då hade du ju ändå bara sovit för det sa du när jag sa något. hahababe =) Oh vad busig jag är hihi...

Hejdå alla människor
p.s jag älskar isabelle friberg, hon är min bästa vän d.s

84331-17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback