Fiifffiiiig

Jag är så jälva kåt så jag smäller av men jag ska leva i cellibat!
Dagens mening, jag är fiffig!

Idag vid matbordet hällde min bror ketshup i hans glas, han lyssnade så flitligt på min dröm i natt att han inte såg vart han hällde det. Det var lite små roligt eller mycket för att jag kissade nästan på mig av garv.

Jag funderar på att ta en riktigt lång oc kväll/natt idag. Sebastian tror inte jag klarar det, Det tror faktiskt inte jag heller för jag är så fruktansvärt trött. Men jag ska iallfall klara av att se 6 st det blir va 4 timmar.

Kanske bäst att börja, hejdå


p.s idag satt två av mina klasskamrater och kollade på porrfilm på mobilen på matten. haha och viktor gjorde inte mycket han tyckte det var tråkigt på matten idag, han satt och störde mig hela tiden. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback