bara för

bara för att jag gick upp klockan halv nio i morse för att jag skulle till örondoktorn tio över tio, och att mitt öra är bättre och att hörslsprovsdoktorn var dryg som fan. bara för att jag har ätit tacopaj och feffironi till lunch. Och bara för att jag har spelat the sims nattliv hela dagen för jag var ensam hemma och pumpat musik så datorn vibrireade. tur att ingen var hemma.. Bara för att jag nu väntar ivrigt på att få mat. och lyssnar på hips don´t lie med shakira och den suger kuk därför ska jag byta till en låt som heter HAHA! Bara för att jag har skärt rödlök förut och det kliar i ögonen. Bara för att jag nu ska sluta skriva bara för!

en sista gång
Bara för att du är söt och jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback