bakis bakis bakis

Bara för att jag är bakis idag och min mage dödar mig, bara för att jag drack massor sprit igår och "förfestade" på steve´s. Och att Isabelle min bästa vän har lagt in en jätte ful bild på mig på sin lunar sida och att hon var så jävla full igår att hon spydde utanför ungdomsmottagning. Bara för att madde fyllde 17 igår, då säger man så här GRATTIS GUMMAN. Bara för att hon mötte mig på busshållsplatsen i skägget så jag kom hem. bara för att jag hade jätte kul igår med elin och gänget och att jag har jätte skitiga händer och jag vet inte varför. Bara för att jag pratade i teleonen i går med alla möjliga och det var kul. Bara för att jag spydde utanför baggen och alla sa att polisen kom hela tiden. Bara för att jag nu ska gå och försöka äta något och att jag kollar på pippi på rymmen på fyran...

BARA FÖR ATT DEN DÄRA JÄLVA SKOLAN BÖRJAR IMORGON KVART ÖVER ÅTTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback