walla baby

Dj steffo - Clubglamour. Dt är nog världens bästa låt!

Idag har jag målat ätit tårta och haft dataprov och nu väntar jag på bella..
Måleritimmen:
vi började nio, då gick jag och ellenor och gjorde ringar runt sånt som lös igenom. Sedan blev dt rast och då fick vi tårta för vi hade målat åt Plus Tjänster (ett företag som ska flytta in i tc) sen slutade vi runt elva och drog till skolan och åt. Sen försvann jag med madde ett tag..
Dataprov:
Efter lunch blev dt dags för dataprov. Jag tror jag aldrig har svurit så mycket på en lektion. Klassen satt typ och fick "utbrott" hela tiden. Dt var kul att höra. Sen åkte jag hem och gjorde inte mycket.
Bella:
Ja, jag ska leka med bella ikväll, hon äter förtillfället men sen ska jag dra till henne och vi ska se på bilar och andra filmer. Ska även försöka få i henne lite vett...

Aja, imorgon blire åka till någon outlett affären med pappa och gänget. sen blire fest som gäller. Jälva gött att supa lite. hihi

nu är isabelle klar. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback