Trä is fun

Idag började jag med trä, vi ska bygga ihop en lågform. För er som inte vet vad dt är så är det en låda som man häller i sement i.. Jag fick jobba med ehm, vet inte vad han heter. (Pinsamt) Men vi hade otroligt roligt ihop, och hans humor gör dt ännu roligare. Sen häll mario och han i randiga tröjan till vid våran planka hela tiden, och han läspar så gulligt, oh diggar honom hårt alltså! Men iallfall dt var otroligt roligt och ser väldigt mycket fram emot dom här tre veckorna med grabbarna =)

Idag följde jag med till stallet för att hämta syrran, jag är väldigt häst rädd och stanken gör mig spyfärdig. Men iallall så skulle jag gå runt hörnet för att kolla om dt fanns några mer hästar. Kommer ca 1 meter då kommer dt en häst mot mig kanske 10 meter bort, jag blir jätte rädd och springer in i en tjej. (pinsamtsomfan) sen åkte vi och köpte godis och nu har jag precis kollat på Oc med min syster.

Fan, jag har ju prov imorgon. ska gå in till mig och byta dator och plugga lite..
Imorgon ska jag nog leka med filip sen på lördag kanske han skull sova hos mig :)

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

sug balle

2007-02-27 @ 17:36:02

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback