Party Baby

Igår var dt party som gällde. Rediga grejjor, jag hade otroligt roligt och allt var så himla bra. Kvällen började seg ingen vågade prata med varandra men sen öste dt på och dt slutade med att man pratade med alla. Jag orkar inte berätta allt men dt fanns några mysiga tillfällen där allt. Hihi! Otroligt bra på att pussas, nej nej nu säger jag inget mer. Men iallfall gick hem runt halv tre men somnade inte förns sex och vaknade åtta, Typiskt!

Nu sitter jag hos min mor kom precis hit. Ska nörda lite tv tänkte jag är otroligt trött och har huvudvärk.

Nu är dt ju också Sportlov, jag ska sova hela lovet har jag bestämt.

Jag saknar dig, men ändå inte. Fan vad jobbigt allt ska bli!

Nej, dt är kört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback