Lång dag

Klocka ringde klockan nio, men kom inte ur sängen förns tio, då fixade jag dt sista och drog till bussen klockan elva. Sen halv tolv mötte jag Johanna på resecentrum och vi drog till meddo och solade ett tag. Sedan tog vi bussen till simhallen och drog en massa längder och sedan bubblade vi. Otroligt skönt!
Sedan så mötte vi elin och sen hittade vi Chrille ensam inne på gränden för att natta var och klippte sig (något hon gör typ varje månad, haha) sedan drog vi till kebabbaren och väntade in natta, Hon kom och vi fem gick på stan en kortis sen så träffade vi på Emil på J&J och hjälpte honom att hitta kläder. Lite små roligt han är så rolig, skön humor som fan. hihi, Sen erbjöd han mig skyss ner till rese men vågade inte säga ja så gick på bussen vid trädgårdstorget. Då satte sig en "främmande" person brevid mig och dt slutade med att jag hade en väska till att bära hem. (Ironi, det var jörgen) haha..
Nu sitter jag här och är helt slut i hela kroppen. Ska försöka få tag i madde och se om hon vill leka lite.

Köpte även snus idag, har hittat mitt favoritsnus nu =) Tre ankare, jälva gott är det...

På lördag blire till borensberg med elin till chrille, ska bli äkligt kul. hihi, nej nej nu ska jag se på tv. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback