jag hatar telenor

Jag vill bara säga att jag hatar telenor jätte mycket och att det har varit en skottlossning i skäggetorp centrum. Lite små läskigt så där... Jag har även gått på stan med Elvis, det var kul!

Jag pratade precis med isabelle friberg. Nu ska jag skriva massor snälla om henne.
Hon är en person som jag beundrar högt, hon är nästan som min förebild. Hon har allt jag behöver till en vän, hon är min bästa vän. Vi har haft våra stunder som inte alltid slutar lika bra. Men varje gång har vi alltid klarat ut det. Sommaren 06 var helt undebar med henne, vi hade så himla roligt och var nästan varje dag. Och vi ska göra sommaren 07 ännu bättre. Nu ska jag avsluta det här och säga att isabelle är största slampan i hela världen, MEN JAG ÄLSKAR HENNE ÄNDÅ :D
/ din bästis

Detta var väl himla snällt ? och jag menar ju det med hjärtat också, helt sant!

Nu ska jag gå och göra något annat. Vänta på att filip ska komma in på msn. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback